25.12.2008

Gaver og nye gaver

Ny gave til neste jul - med nye pinner:-) Drop Stich-scarf i hvitt Mor Aase babygarn..
Mine egne Flutter-by-socks ble ferdig lille julaften:-) Og varmet godt:-)

Og da var det selvsagt naturlig å begynne på noe nytt. Sønnen ville ha ei lue, og jeg strikket en ribbet versjon av Turn a Square-lue. Den ble godt mottatt, og rask å strikke. Brukte dobbelt Mor Aase babygarn, og det ble flott til lue:-)


Og så fikk jeg 8 nøster superwash ullgarn fra Trysil i julegave hos ei god venninne:-) Ble superglad for det, og nydelige farger.. Hun var nok i litt adventsmodus da hun kjøpte garnet:-) Hmmm.. lurer på om hun ønsker seg noe...



Og til sist vil jeg vise fram mine nye Harmony Woods pinner som jeg fikk av jentene i julegave:-) Gjett om jeg ble glad, da? :-) :-) :-) Måtte bare prøve dem, men klarte å vente til i dag, da:-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig å finne flere fra Meløy i bloggverdenen. Lurer jo nå veldig på hva du heter og hvor gammel du er, hadde vært morsomt å plassere deg. Kan hende vi har truffet hverandre :) Mye fint du lager også. Jeg strikker også med Popcorn for tiden, har et par votter i vaskemaskinen akkurat nå!