15.01.2009

Fingerløse vanter


Det går ikke fort med mitt mysteriesjal, kan dere tro...
I går kveld ville bursdagsbarnet ha fingerløse vanter, for det hadde hun sett at venninna hadde:-) Hun fikk velge garn selv, og tro det eller ei, det ble Hacho. Både fordi det var fine farger, og fordi det var veldig mykt og klødde ikke:-) La opp etter eget hode, og når hun prøvde dem i morgest, var hun veldig fornøyd:-D
Ser at jeg kunne strikket dem litt lengre, men skal heller lage flere etterhvert. Og må nok kjøpe mer Hacho:-)

2 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Mye fint du har strikka. Det mysteriesjalet ser ut til å bli nydelig,men mye arbeid. Så flotte farger det var på garnet til disse vantene. I dag skal jeg på strikkecafe' på Hygga på Grålum. det er Tune bygdekvinnelag som driver den. Så nå må jeg finne meg et strikketøy å ha med. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Forstår godt at hun valgte det garnet, deilige fungerløse vanter!