17.01.2009

Strikketreff stemningsbilder / Fotosafari


Østfoldgruppa på Hobbyboden har hatt strikketreff i dag, på Solli Kro. Her presenteres noen små stemningsbilder derfra... En av deltakerne hadde Evilla med seg, og vi ble selvfølgelig fristet.. Vanskeligs var det å velge farger for noen, og bl.a undertegnede måtte velge begge:-)


Vi drakk kaffe, skravlet og strikket - og så lærte vi mye nytt.. I hvert fall jeg:-) Takker til Lilleduck som viste teknikken med å spinne på håndtein, og til Silja som lærte meg Magic Cast-on:-) Hadde til og med tein hjem igjen - med barnesanger på:-)



Hånden til Lilleduck med nydelig merinoull rundt, samt teinen hun brukte.


Strikketøyet var med, samt annet nødvendig utstyr på sånne treff :-D
Takk til alle som kom - det var en stor fornøyelse å treffe dere! Og så morsomt å se fjesene som til alle som skjuler seg bak diverse nicknavn inne på Hobbyboden:-)

7 kommentarer:

Mayeliz sa...

Så artig det høres ut :-)
Jeg har aldri turt å være med på slike treff - men kanskje jeg skulle driste meg neste gang det er et treff i sør :-)

amylin sa...

Så koselig med treff! Ha en fortsatt god helg!

Monicas sa...

Heia du......ka koselig at du hadde vært innom....ja, va e ikke heldig så fikk så fine pinna? Du kan tru æ gleda mæ...ka arti at dåkker ha hatt strikkekafe du.....det sku vi og ha hatt...."te helga kanskje"?

Marit Johanne sa...

Takk for sist,ja! Artig å treffes og få inspirasjon av hverandre. Fin bildemontasje! Jeg klarte å velge garn, men nå er neste skritt å velge mønster, minst like vanskelig.... Tror avgjørelsen må modnes litt :)

Anonym sa...

Her syns jeg at jeg ser ett luna moth sjal og ett sjal riiimelig likt mitt mysterie (er hvertfall lik farge i Kauni - sort, grå og lilla).

Høres kjempekoselig ut med ett slikt treff. Og Evilla garnet skulle jeg også likt å fått hendene mine i :)

Anonym sa...

Så koselig med strikketreff, evilla garnet har mange flotte fargekombinasjoner-det er ikke bare å velge. Sjalet ditt ser nydelig ut!

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg!! Ligg award til deg i bloggen min!