24.02.2009

To awarder


Jeg har vært så heldig å fått to awarder fra ei dame, ja, ei ung frøken som jeg setter veldig stor pris på. Kan ikke si at jeg kjenner henne, hvis en tenker på den "gammeldagse" måten å kjenne noen på. Men via bloggen hennes har jeg blitt kjent med ei utrolig trivelig, ekte, varm og på alle vis en gledesspreder av ei dame.
Hun heter Monica, og jeg vil oppfordre alle som kikker innom her til å ta et besøk hos henne!
Jeg pleier å titte innom bloggen hennes hver dag, og får da lese om stort og smått som fyller hennes hverdager. Og på en eller annen måte får hun meg til å se på hverdagslige ting på en ny måte, å se "gledene" som omgir oss alle hele tiden. Kanskje vi trenger ei som gir oss slike perspektiv?
Monica er også kjempeflink til å strikke, og det er mye fint å se i bloggen hennes av sånne ting. Og så tar ho himla fine bilder:-)
Og sist men ikkje minst - hos ho Monica skriv e dialekt:-) Ho e fra Bodø, ikkje langt fra der e kommer fra, og e fryda me over å les hennes skribleria på ekte nordlandsk!
Tusen takk før de flotte awardan, Monica! Og ja, hadde vi bodd nærmar, så hadde vi nok drukket kaffe sammen - og e sku ha kommet ubedd, sånn som vi e vant med at folk kommer innom før en kaffe og ei skravlestund:-)
Jeg skal gi disse awardene videre, men må ha litt tid å tenk på før jeg finner ut hvem som skal få disse!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer med vel fortjente awarder! Den nederste var jo direkte vakker. Nyt dem nå når strikkekonkurransen er over;) Klem fra meg!

Anonym sa...

Gratulere med 5.plass og award.Med all den strikkinga ligger du på en 1.plass for mæ,imponert!men no e det vel genseren som får bli ferdig??(venter i spenning...;)

Dorthe sa...

Gratulere med awarder og nærbilder på en mandag blir spennende. Ha en fin dag:)

Inger-Janne sa...

Tusen,tusen takk for hyggelige overraskelser, det e så kjæmpekoseli, åsså så arti at du egentli e nordlænding:) Ha en forsatt fin uke.