09.03.2009

Vinnerflaks og Regional Mekkekrampe!

Det er en side jeg besøker jevnlig blant bloggene - og det er Ruth@. Hun er ei meget kreativ dame, som stadig viser fram flotte ting hun har laget:-) Bloggen hennes er godt besøkt, og nylig passerte besøkstallet 50 000! I den forbindelse lovet hun premie til en av dem som skrev kommentar på et bestemt innlegg. Og det var 58 som skrev innlegg der og jeg var en av dem. Hun har nå trukket ut vinneren av premien, og det ble MEG!!! Så nå venter jeg spent på en premie - bruker vanligvis ikke å vinne, så jeg ble veldig glad og overrasket!

Hobbyboden er det lyst ut ny konkurranse, det er Den Regionale Mekkekrampen! Her skal de ulike regionene konkurrere om hvem som har mest ferdigstilte prosjekter i løpet av april. Og jeg har jo selvfølgelig et visst konkurranseinstinkt, så jeg er påmeldt denne:-D I tiden fram til april, kommer jeg til å starte mange strikke/hekleprosjekter, men de blir ikke vist fram og ikke ferdigstilt før april starter. Så nå blir det kanskje lite nytt å se i bloggen min på ei stund:-) Mange venter sikkert spent på å se genseren min vist fram helt ferdig, og ja, den er helt strikket ferdig, men har ikke festet trådene pga konkurransen... Har lyst å komme igang med å bruke den, men får heller være tålmodig.


Og mens dere venter på bilder av strikketing fra meg, kan dere kose dere med et par vårtegnbilder som jeg har tatt en vår for noen år siden. Bildene er tatt i Nordland, på stedet der jeg bodde før. Gåsunger var et tidlig vårtegn, og noe vi la merke til og satte pris på:-) Og bålturer, ja, det var det koseligste som fantes...særlig på våren.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så det er ikke bare meg som ikke fester tråder om dagen.... he he. Men litt uvant. Vil jo gjerne ta i brukt det jeg har strikket da. Akkurat nå gjelder det et par tykke alpakkasokker.

Pinnepenn sa...

Gratulerer! Blir spennende å se hva premien blir.

Tino sa...

Gratulerer som vinneren, det blir spennende.
Det er litt av en utfordring du har tatt. Mekkekrampe ja, tror nok jeg må stå over den hehe.
Ønsker deg en fin uke :)

Unknown sa...

Så moro med så mye flaks på en gang.
Grattis

Anonym sa...

Gratulerer som vinner på siden :-)
Mekkekampen ja - har visst meldt meg på jeg også, selv om jeg ikke har noen ufoer... Men denne måneden skal jeg bruke til å strarte opp ting, hehe...
Måtte det beste laget vinne ;-)

Anonym sa...

Åh nå falt jeg helt i staver over de flotte vårbildene dine!! Her er det masser av snø ennå (uvanlig til her å være) og en båltur er høyt på ønskelista :)