29.05.2009

Pinner nr. 2




Sokker blir det vel aldri for mye av....

Jeg har tatt fram "tannpirkerne" aka pinner nr. 2 - og strikker et par ankelsokker:-) Trodde aldri jeg skulle strikke med så tynne pinner, men det er overraskende behagelig å strikke slik.


Garnet er en blanding av ull og bambus - har ikke magebandet foran meg nå (det ligger inni nøstet.. he he), men jeg tror det var ca halvt om halvt. Pinnene er Harmony Wood, 15 cm lange. Mønsteret heter Eleanor og det fant jeg på Ravelry.com. Egentlig skulle det vært vanlige lange sokker, men siden det var første gang med så tynne pinner, så var det egentlig greit å gjøre ankelsokker ut av det:-)


Den første sokken er helt ferdig, og den andre er i skrivende stund halvveis ferdig:-)


Ha en riktig god dag videre, kjære bloggvenner!

10 kommentarer:

Pinnepenn sa...

Så flott sokk, kjekt med ankelsokker. :)

hisae sa...

Flotte sokker. Ja pinner 2 er smått men det blir nydelig.
Jaywalker sokkene dine ble også flotte i skikkelig glade farger.

Dorthe sa...

Kjempe fine sokker:) tror jeg må begynne med sokke strikking igjen:) Ha en riktig fin pinse:)

LivM sa...

Smart med litt korte sokker til sommersandaler. Ønsker deg en riktig fin pinse!

Tovepia sa...

Pinner nr 2 er greit når man har satt igang;) Sokkene ble kjempefine og perfekt til sommeren. Ha ei flott pinse!

Unknown sa...

Kjempefine sokker,å så morro som det er strikke dei,tynne pinner er best synest eg,blir finest også,ønsker deg ein fin kveld videre og god langhelg.

Elin Osa Søreng sa...

Så herlige sokker!! Du er jammen effektiv!! God helg :o)

Tino sa...

Wow, for et tempo. Du strikker jo nesten et par om dagen, flotte ble disse også.
God pinse!

spøt-oline sa...

Nydelige ankelsokker, Bitt@mi. Jeg er nok ingen sokkestrikker, så sokker på pinner 2 imponerer stort :)

Fru Keilegavlen sa...

FLotte ankelsokkar!