08.08.2009

I Bodø på besøk + Let's go shopping!

Som tidligere fortalt er jeg i Bodø for tiden, og her besøker jeg min mor og min bror.
Moren min er på sykehus, og det er veldig godt å kunne ha mulighet til å besøke henne. Dagene på sykehuset blir gjerne lange, særlig i helgene da det ikke skjer noe særlig av behandling.
Når været er så godt som det er nå, var det deilig å ta en rusletur i Bodø.
Her er vi i Solparken en tur:-)
Broren min og mamma:-)
Bedre å kikke på blomster og folk, enn på fasaden på Nordlandssykehuset...

Broren min og stoltheten hans:-)

På vår rusletur så jeg ampler opphengt langs fortauet - dekorativt, men ikke så lett å se skiltene som også befinner seg der....

Tok noen bilder av tilfeldige blomster i en blomsterkasse i nærheten av sykehuset - vakre, ikke sant?

Særlig dette syntes jeg ble vakkert - minner meg om fargen på et par sokker jeg holder på med nå:-)

Let's go shopping!
Denne vesken har jeg glemt å vise fram. Denne strikket jeg nesten ferdig da vi var i Danmark på ferie, og den ble gjort ferdig før jeg dro til Bodø.
Ideen til ei sommerveske/badetøysveske fant jeg hos Strikkesaken, og hun hadde lagt ut oppskrift på Ravelry.
Jeg strikket ikke helt etter oppskriften, men ble kjempefornøyd med denne. Garnet er noe tykt bomullsgarn jeg kjøpte på Ebay for ei stund siden.


Jeg vil også gjerne oppfordre alle til å besøke Strikke-Eos, hun har jubileum med 5000 besøkende, og dessuten en flott blogg:-) Flotte håndarbeidsprodukter, og skriver litt om mye:-)
Ta en titt og bli med på trekning!

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Så koselig å være på besøk for alle parter;) Flott sommernett! Ingen sokker??:D Kos deg videre og klem fra meg;)

Dorthe sa...

Så mange fine bilder:) Den veska er jo helt nydelig:) Tror jeg må inn å titte på det mønster:) kan jo alltid ha et prosjekt i bakhånd:)

Fru Keilegavlen sa...

Ser ut til at du har eit koseleg opphold. Flotte bilete!! Flott sommernett og,- og ingen sokker i dette innlegget?? :) Hihi... Kos deg vidare der nord.

Anonym sa...

Hei.Rregner med att mamma di synes det er kjekt og få besøk av barna sine.Så får hun komme seg ut og se på en fin by og blommster.Fint sommernett du har laget.Ha en riktig fin Søndag.Bodil

Tino sa...

Hei
Du har jammen rukket å produsere mye siden sist jeg var innom. Vesken ble kjempefin, det samme med sokker i innlegg under.Flotte bilder fra ferieturen,tøft å kjøre sykkel nedover.
Håper moren din blir bedre, og at dere har et fint opphold i Bodø.
Ha en fortsatt fin kveld :)

Pinnepenn sa...

Så hyggelig å få en dag ute med blomstene. Fin veske du har strikket.