02.12.2009

Award fra Stubbetufsa


Jeg har vært så heldig å få en award fra den flotte bloggeren Stubbetufsa.
Tenk, hun som har så flott blogg, og som er flittig å viser fram både gammelt og nytt - og som skriver så bra også...
Nå har hun altså gitt meg en award:-)
Tusen takk, Stubbetufsa!

Denne fine utmerkelsen vil jeg gi videre til gode bloggvenner.
Ikke så lett å velge når det finnes så mange både fine blogger, og etterhvert også gode venner.
Men denne gangen har jeg valgt å gi denne videre til:

Synnøve (hun er et Hobbyboden-medlem som motiverer og gir ideer)
Elin (sambygding fra min hjemkommune som strikker mye flott)
Rigmor (Projo-venn som jeg har blitt bedre kjent med, og som jeg setter stor pris på)
Elin (bedre kjent som Strikke-Eos, også Projo-venn, som inspirere og motiverer)

Til dere som ikke kjenner disse flotte menneskene, eller har vært innom bloggene deres; ta et besøk hos dem. De er alle verdt det!

3 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Næmmen så koselig da!!!! Tuuuusen takk!!!!! :o) Skal ta den med i neste blogginnlegg.

Anonym sa...

Hei.GRATULERER den fortjener du hvirkelig.Ønsker deg en riktig fin føtjulstid.Klem fra Bodil

Marit Johanne sa...

Synd du ikke kunne dra til Mysen, men det er sånn som skjer. Å følge opp og være med på ting som angår ungene er det viktigste :) Det byr seg nok en ny anledning.