15.02.2009

Framgang genser 2


Jeg har fått begynt på første armen på genseren, og måtte bare ta et par bilder for å vise fram. Og ett av dem litt nært, for å vise fram fargene:-) Synes det blir fint, jeg - og er veldig glad for at jeg startet på denne!

Og for dere som lurer nå... hvorfor er ikke jeg i slalombakken nå? De andre i familien er der, mens jeg er på hytta... Joda, tid for betroelser... jeg er ikke glad i å stå på ski, hverken slalom eller vanlig rett-fram-gåing. Så er det sagt, og jeg føler meg gammel nok til å innrømme det. Og bare for å ha det sagt - jeg kan både stå slalom (sånn passe, i hvert fall) og jeg kan gå på ski. Det er bare det at jeg ikke liker det...

Men hvorfor befinner jeg meg på fjellet da? Joda, resten av familien elsker å stå slalom, og jeg synes det er fantastisk å være her. Bare nyte roen og stillheten - det er en egen stillhet her oppe som ikke er hjemme, synes jeg:-) Nydelig.. Og så liker jeg å rusle turer her oppe - gjerne alene når de andre er i bakken:-) Og ellers så koser jeg meg inne på hytta, med strikking, matlaging og lesing...

Til sist vil jeg si at jeg har dårlig nett her oppe - bruker mobilen til å surfe litt. Men det går tregt, derfor blir det lite med besøk i andre blogger enn så lenge. Så til alle kjære bloggvenner - jeg skal ta turen innom når jeg kommer hjem igjen:-) Til da... ha en flott søndag, og jeg gleder meg til å se mye nytt og fint når jeg får besøkt dere igjen:-) Min award som jeg fikk før jeg dro, skal også gis videre når jeg kommer hjem!

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Så fine farger på den genseren også. Jeg synes også at når jeg er på hytta, så står liksom tiden litt stille, og man har følelsen av at ei helg der er lengre enn ei helg hjemme. Kos deg i sofakroken du:), viktig å gjøre det man føler for;). Klem fra meg.

Anonym sa...

Så deilig helg på hytta!Kjempe deilig å ha roen rundt seg til håndarbeid.Genseren går jo radi unna!!Du er kjapp m pinnene!Jeg kjenner lysta til å prøve meg på den gensern der..Hvor mange garn trengte du til den genseren?Jeg må se det ferdige resulatate på deg når du er ferdig,så man evt.kan beregne str. Denne helga sku vi kose oss me fri me ungene, men i stede ligger jeg me influensa.Kipe greier.Kanon vær her i dag,så synd man ikke makter å gå ut!God tur ned fra fjellet!

Anonym sa...

Kjempefine farger du har valgt på den genseren :-)
Kos deg på hytta, - selv sitter jeg akkurat nå i campingvogna og koser meg (har mobiltnett).
Genserstrikking er slett ikke verst; Jeg ble ferdig med min egen marius nå i formiddag, men har ikke symaksinen i vogna, så monteringen får vente til jeg kommer hjem til tirsag :-))
Ha ei fortsatt fin hyttekosedag

Monicas sa...

koselig dere har det.....flott genser, å det går imponerende fort...flinke pie...hihi...gler mæ te resultatet...har neppe tålmodighet te et kleplagg...så æ laga enkle små ting....haha....go søndag unge dame

Tino sa...

Godt å høre at det er flere som ikke er glad i å gå på ski ;)
Men er imponert over tempoet ditt, genseren er jo snart ferdig!

Jannickes Hjemmekos sa...

Det blir nok en flott genser; fine farger, ja.
Ønsker deg en flott vinterferieuke; kos deg med akkurat det du vil. Klem

Elin Osa Søreng sa...

Så koselig med genserstrikk på hytta da! Og så langt du har kommet på`n. Imponert!

Anonym sa...

Genseren blir veldig fin, liker fargene! Koselig å bare være på hytta med strikking og kos...

Anonym sa...

Det går da veldig fort med den genseren. Var det ikkje du som var redd du ikkje orket å gjere den ferdig. Fin vert den også.
Kos deg på hytta og gjer det du har lyst til. Resten av fam gjer jo det og da er det berre rett att du gjer det også. Kos deg masse videre i ferien din

Unknown sa...

Kjempefine farger du har valgt,og så langt du har kommet,er jo ikke mange dagene siden du startet,ellers så får du ha en fortsatt fin ferie og kose dere masse på hytta.

AnitaK sa...

Hei, så at du hadde vært innom bloggen min, er det du som er min HV?? Det lurer jeg fælt på altså:) Jeg er heller ikke no' skifantom, men sånn er det nå en gang bare. Ha en fortsatt fin vinterferie, ser ut som det er koselig på hytta der dere er. Jeg skal snart på jobb og forberede meg til å holde ett innlegg for NSF forbundslederen som er så snarest i byen her. Det er mye rart man gjør som spl :)

Hønehuset sa...

Så deilig det hørtes ut, med egentid og strikketid på hytta.
Kos deg!