04.07.2009

Gratulerer med dagen, Johanne!

Min kjære datter, Johanne, blir 15 år den 5/7 - dvs om et par timer:-) Som vanlig henger hun ute sammen med venninner, og ser ikke i bloggen min nå...
Så jeg er litt på forskudd til å ønske henne til lykke med dagen, og si:
Vi er kjempeglade i deg:-)
Lillesnuppa har tegnet kort til henne, og det vil jeg vise fram:-) Synes det var et nydelig kort, og hun har selv tegnet og skrevet (nesten alt) :-)
Som dere ser kaller hun storesøsteren sin for "dadda" - et mye brukt "kjælenavn" i nord på en søster...

Bare en liten opplysning - modemet vårt tok kvelden i går, så vi er uten bredbånd nå... Pga lyn og torden :-(

Nå blir det kun litt blogging via mobilt bredbånd, og jeg kommer nok ikke til å besøke så mange blogger før vi får nytt modem, det tar sinnsykt lang tid via mobilen...

Så inntil videre; håper dere har tålmodighet og forståelse om jeg ikke besøker dere på ei stund...

7 kommentarer:

Beate sa...

Gratulerer med datteren! Å for et nydelig bursdagskort lillesøster har laga :)

KRØLLEMIKKEL sa...

Gratulerer med datteren! Koselig kort.
God sommer!

Tino sa...

Gratulerer, det var et nydelig kort fra lillesøster.
Ha en fin uke :)

Elin sa...

Gratulerer med bursdag i huset! Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Så fint kort lillesøster har laget:-)

Elisabeth sa...

Gratulerer med storjenta, og så får vi håpe du snart har bredbånd igjen ;)

Greta sa...

Gratulere så masse med dagen til storejenta di. Heldig ho som har ei lita søster som er så glad i henne at ho tegner sånne fine kort.
heldig du som har så kjekke døtre.
klem til alle tre

Engler og Lille Rosin sa...

Masse flott som vanlig i bloggen din Bittami. Når det gjelder tunikaen har jeg planer om en ny som er beregnet for jenter fra 6 år og større.
Men det var rart og se " Dadda ". Det blir jeg kalt av jentene til søsteren min *s*