24.02.2010

Koselig, koselig:-)

I dag har vi vært samlet til en aldri så liten familiegjenforening hos min søster. Og det var superduperkoselig. Søsteren min hadde lagd sveler (for første gang i sitt liv) og det var de beste svelene jeg noen ganger hadde smakt. Hun er blitt såååå flink:-)
Tusen takk for god mat, søssa:-)

Fikk noen koselige timer sammen med Marcus også, og han er bare så god og nydelig. En riktig flott gutt, og tillitsfull selv om vi ikke har sett hverandre så ofte. Fikk lov å være med når han dusjet, og fikk også lov å føne håret hans etterpå:-)
Gjett om tante var glad da?
En liten kosestund under pleddet før sengetid.
Nesten vemodig at han måtte ta kveld, for jeg måtte jo dra ei stund etterpå.
Hadde ei morsom stund sammen med de andre etterpå, og broren min spådde oss etter tur. Her er min kopp, og i den så han både hus og en liten selunge i bunnen av koppen. Samt et ansikt som speidet over meg, og som smilte:-)
Ellers var det mye mørkt i koppen min...
Da vi skulle dra, oppdaget jeg noen flotte bilspor rett utenfor den min søster bor...
Hjertebilspor:-)
Det lover godt for deg, søssa;-)

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Her får vi håpe at alle gode tegn slår til:)
Så ut som dere hadde det kjmpekoselig, og sveler er kjempegodt!
Kos deg videre og klem til deg og dine;)

Muffin sa...

Trivelige greier :) Tror jamen jenta er litt overtroisk - og det er lov når det dukker opp fine tegn! Ha det fortsatt fint!

Anonym sa...

Hei.Så koselige bilder.Nydelig gutt.Sveler nam nam..Tenker da på fergene hær på Møre når jeg hører og ser det..Har gått ned mang en svele på Fergene.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil..♥♥ Som sitter hær nå forskjølet og sikker nest 40 i feber..Dagens syt..♥♥

hobbyvenn sa...

Så koselige bilder. Godt å ha familie å besøke.. Sveler fikk jeg veldig lyst på nå. Tror det må bli kaffe/kveldskos i kveld.

hobbystua sa...

Hei Bittami. Ser ut som du koser deg med familien og med all den fine strikkingen du holder på med.Svelene ser bare så gode ut,og hjerteknuseren du er tante til er jo skjønn.Men får håpe hjertesporene går den rette vei da,og at spåingen for deg også bringer lykke. Ønsker deg en fortsatt fin vinterferie:))

Elin sa...

Her er det ingen tvil om at du koser deg her i nord sammen med dine kjente og kjære:-) Så mye flott du har laget i det siste! Det er noen dager siden jeg var innom sist siden jeg er syk i vinterferien:-( Koooos dere masse videre!

Elisabeth sa...

Dere har virkelig hatt det koselig ja :) Godt å få være litt sammen med tanteungen også, han nyter det sikkert han også.

Greta sa...

Hei på deg vennen. Er så godt å lese at du koser deg der oppe i nord. Unner deg det så vel.

Akkurat nå titter sola inn vinduet her hos meg. Det er godt så får eg ett par timesr gratis oppvarming.

Det med huset i koppen passa jo bra. selungen er eg nå litt meir skeptisk til. det mørke tror eg er berre feilseing.

du får nyte dei siste dagene der oppe og samle masse krefter til alt som skal komme.
Stor helgaklem fra meg